Kontakt

Kundenservice Mitarbeiter

Ahoj, já jsem Verena.

Jak vám mohu pomoci?

Můžete mě kontaktovat e-mailem na adrese info@koupithvezdu.cz




Často Kladené Otázky (FAQ)


Jak dlouhá je dodací lhůta? Kdy mi zásilka dorazí?

Soubor PDF obdržíte během několika minut po přijetí platby. Každý pracovní den od pondělí do pátku odesíláme všechny fyzické objednávky z předchozího dne. Doba dodání do Českej republiky je v průměru 3-5 pracovních dnů. Se službou FedEx Express 1-2 pracovní dny. Dodací lhůty pro různé země naleznete zde: Časy dodání. Zasíláme z Německa. Vezměte prosím na vědomí, že přepravu nelze realizovat ve dnech státních svátků. Běžné zásilky Pošta nejsou sledovány, takže vám během přepravy nedokážeme sdělit, kde se vaše zásilka nachází. Zásilky odeslané se sledováním lze sledovat elektronicky pomocí sledovacího čísla, které od nás dostanete. Dodací lhůtu mohou ovlivnit mimořádné události (např. povětrnostní podmínky, pandemie atd.). Nad nimi bohužel nemáme kontrolu.

Jak dostanu PDF?

Hned po objednání od nás obdržíte potvrzení objednávky. V něm najdete osobní PDF pro náhled dokumentů. Potvrzení objednávky by vám mělo dorazit do několika minut. Pokud ne, podívejte se do složky nevyžádané pošty. Zákazníci s platbou předem jsou z toho vyloučeni! Tito zákazníci obdrží PDF po zaplacení s potvrzením o odeslání.

Kde je jméno hvězdy zapsané?

Až dostanete potvrzení o odeslání, můžete si vyhledat jméno hvězdy v mezinárodním rejstříku Starling Star Registry. Osobní registrační číslo najdete na certifikátu o pojmenování hvězdy.

Je možné balíček pojmenování hvězdy doručit expresně?

Ano, za příplatek můžete vybrat doručení službou FedEx Express. Váš balíček pojmenování hvězdy pak bude mít následující pracovní den prioritu a bude z našeho expedičního centra odeslán stejný den. Doručení pak proběhne do 1-2 pracovní dny. Pokud žijete v odlehlé oblasti, může ve výjimečných případech doručení trvat dva až tři pracovní dny. Doručení službou FedEx Express probíhá od pondělí do pátku. Dodací lhůtu mohou ovlivnit mimořádné události (např. povětrnostní podmínky, pandemie atd.). Nad nimi bohužel nemáme kontrolu.

Kterou doručovací službou bude objednávka doručena?

Zásilku vám můžeme odeslat službami běžnou poštou, DHL nebo FedEx Express. Zvolit ji můžete na konci objednacího procesu. Balíky, které jsou zasílány obyčejnou poštou nebo DHL, budou předány České poště v mezinárodním distribučním centru.

Jak lze balíček sledovat?

Pokud jste si objednali balíček s možností sledování, obdržíte společně s potvrzením odeslání příslušný odkaz. Odkaz se bude průběžně aktualizovat.

U zásilek zasílaných běžnou poštou nebo společností DHL funguje mezinárodní sledování takto: Jakmile opustí Německo, budete jej moci sledovat také u zahraničního poskytovatele logistických služeb. K tomu slouží tlačítko "Shipment tracking in foreign countries" v části sledování zásilky. Pokud máte s touto funkcí problémy, kontaktujte prosím naši zákaznickou službu.

Sledování zásilky nefunguje. Co mám dělat?

Zásilky si od nás dopravci vyzvedávají každý pracovní den. Sledování začíná, když se později odpoledne balíky dostanou do prvního logistického centra. Pokud následující den sledování balíku nefunguje, kontaktujte naši zákaznickou službu.

Co se stane, pokud v době doručení nebudu doma?

Naše partnerské doručovací služby se o doručení na adresu příjemce pokusí nejméně jednou. Pokud se doručení nepovede, je možné zásilku vyzvednout na pobočce nebo nechat u souseda. V obou případech by vás partnerská doručovací služba měla informovat o tom, kde se zásilka nachází. Pokud jste od nás dostali sledovací číslo, můžete zásilku rovněž sledovat elektronicky.

Chci věnovat pokřtění hvězdy jako dárek. Bude v balíčku také faktura?

Vzhledem k tomu, že naše produkty se jako dárky dávají velmi často, obvykle faktury do balíčků nepřikládáme. Fakturu dostanete pouze elektronicky. Jestli má příjemce vědět, od koho balíček je, můžete k balíčku přidat personalizovanou dárkovou kartu v části „Doplňky”(Deluxe balíčky ji obsahují standardně).

Chci darovat poukaz. Je to možné?

Ano, samozřejmě to možné je. Následující pracovní den pošleme na vaši e-mailovou adresu poukaz s profesionálním designem. Poté bude možné vytištěný slevový kód zadat v nákupním košíku. Poukaz není spojen s vybraným produktem. Příjemce si bude na našem webu moci vybrat jiný produkt a částka poukazu se pak odečte v nákupním košíku.

Můžu koupit hvězdu na účet nebo zaplatit při doručení?

Bohužel ne, objednávky s nákupem na účet nebo platbou při doručení již nenabízíme. V minulosti jsme bohužel u těchto dvou platebních metod zaznamenali příliš mnoho problémů s platbami. Můžete však využít další platební možnosti, jako je platba kartou, PayPal nebo Platba předem. Veškeré balíčky registru hvězd budou odeslány až po obdržení platby.

Máte tuzemský účet, na který můžu převést peníze?

Ne. Otevření bankovního účtu v zahraničí je pro nás, jakožto německou firmu, komplikované. Můžete převést částku v eurech na náš firemní účet, což ovšem znamená zahraniční platbu. Mezinárodní bankovní převody v EU jsou obvykle bezplatné. Případné náklady nehradíme. Při zadávání převodu je nutné uvést, že platíte veškeré náklady převodu, abychom fakturovanou částku dostali v plné výši. Můžete také využít některou z mnoha dalších platebních možností bez dodatečných nákladů.

Mohu objednávat i jako firemní zákazník?

Ano, to je možné. Z důvodu fakturace uveďte v pokladně, že jste „firemní zákazník“. Pokud si přejete, abychom vaši objednávku odeslali do evropského celního prostoru mimo Německo, připravte si prosím své DIČ. Upozorňujeme, že ceny na našich webových stránkách jsou uvedeny v hrubé výši. Pokud je vaše objednávka osvobozena od daně, zobrazí se vám ceny bez daně po zadání vašeho DIČ v přehledu objednávek na konci objednávky.

Při objednávce deseti a více hvězdných jmen jsou možné slevy. Kontaktujte prosím b2b@venturebase.de.

Jaké je „Datum pojmenování“ hvězdy?

U některých produktů je možné přiřadit rovněž datum pojmenování hvězdy. Toto datum může být v budoucnu i v minulosti. Může se například jednat o něčí datum narození, výročí nebo jakékoli jiné datum.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky. Obdrželi jste objednávku?

Nejprve se prosím podívejte v e-mailu do složky nevyžádané pošty. Potvrzení objednávky mohlo skončit tam. Je také možné, že jste omylem zadali e-mailovou adresu nesprávně. Pošlete nám e-mail s co nejvíce informacemi o objednávce. Můžeme vám poté poslat jiné potvrzení objednávky manuálně.

Ve jméně / datu / věnování mám chybu / doručovací adresu. Mohu na své objednávce po jejím zadání něco změnit?

Vždy je třeba zkontrolovat potvrzení objednávky! Jsou v něm shrnuté veškeré informace, které jste zadali. V případě žádosti o změnu prosím neprodleně kontaktujte naši zákaznickou službu e-mailem. Rychlé žádosti o změnu ještě před tiskem nebo odesláním balíčku jsou možné bez problémů. Pozdější změny však lze provést bohužel jen za servisní poplatek 400 Kč plus náklady na doručení.

Můžu objednávku zrušit?

Na produkty opatřené vlastním jménem se právo na odstoupení od smlouvy nevztahuje, protože se jedná o personalizované produkty.

Balíček dorazil poškozený. Co mám dělat?

Přestože si s ochranou zboží dáváme velmi záležet, může k poškození při přepravě ojediněle dojít. V takovém případě si prosím připravte číslo objednávky, poškození vyfotografujte a kontaktujte naši zákaznickou službu.

Jak můžu kontaktovat zákaznickou službu?

Zákaznickou službu kontaktujete na adrese info@koupithvezdu.cz. V pracovní dny vždy obdržíte odpověď na dotaz do 24 hodin.

Jak svou hvězdu najdu?

Svou osobní registraci najdete v našem mezinárodním Starling Star Registry - jednom z největších hvězdných registrů v Evropě. Ke své registraci se můžete snadno dostat prostřednictvím odkazu v našem potvrzení o odeslání nebo prostřednictvím QR kódu na certifikátu. Své individuální registrační číslo, které najdete na certifikátu, můžete zadat také manuálně. Pomocí naší webové aplikace se nyní můžete pokusit najít odpovídající hvězdu na noční obloze.

Některé z našich balíčků pro pojmenování hvězd obsahují hvězdnou mapu a pokyny, které můžete použít i k manuálnímu vyhledání hvězdy. Je však možné, že vaše souhvězdí není momentálně viditelné. Ne všechna souhvězdí jsou viditelná ve všech ročních obdobích a ze všech míst na Zemi. Máte-li jakékoli dotazy ohledně viditelnosti konkrétního souhvězdí, obraťte se na náš zákaznický servis.

Je jméno hvězdy vědecky uznávané?

Hvězdy se stále znovu a znovu přejmenovávají už tisíce let a bohužel neexistuje žádný jednotný vědecký registr. Existují však astronomické katalogy hvězd, jako je Hipparcos (HIP) a Henry Draper Catalogue (HD). V obou katalozích však mají hvězdy pouze číselné označení a pojmenování tak má stejně jako u vaší osobní hvězdy pouze symbolický význam. Naší službou je zajistit pro příjemce balíček s nezapomenutelným dárkem, který zdůrazní jeho jedinečnost. Kromě toho také existuje mnoho dalších poskytovatelů pojmenování hvězd, takže není možné zaručit, že hvězda, byť maličká, nebude nikým na celém světě pojmenována jinak. Konkurenci, která tvrdí něco jiného a nabízí oficiální pojmenování hvězdy, v žádném případě nevěřte.