Často Kladené Otázky (FAQ)

Jak dlouho doručení trvá? Kdy můj balíček dorazí?

Všechny objednávky zpracováváme v pondělí, ve středu a v pátek. Váš pojmenuj-hvězdu balíček bude vyroben, tisknut na našich tiskárnách a zabalen v těchto dnech. Váš balíček bude doručen na poštu a odeslán následující den. Dodací lhůta je obvykle 3-4 pracovních dnů. Balíčky jsou odesílány bez sledovacích čísel, takže Vám nemůžeme sdělit aktuální polohu Vašeho balíčku poté, co byl odevzdán na poště.

Lze pojmenuj-hvězdu balíček zaslat expresním doručením?

Ne, nenabízíme expresní doručení.

Neobdržel jsem potvrzení objednávky. Obdrželi jste mou objednávku?

Nejprve prosím zkontrolujte složku spam vašeho poskytovatele e-mailu. Potvrzení objednávky může být v této složce. Může se také stát, že došlo k překlepu při zadávání Vaší e-mailové adresy. Prosím, pošlete nám e-mail, který obsahuje specifické informace o Vaší objednávce. Poté Vám budeme moci potvrzení o objednávce odeslat ručně.

Udělal jsem chybu při zadávání jména/data/věnování. Mohli byste mi certifikát zaslat znovu?

Prosím, vždy zkontrolujte potvrzení objednávky! Veškeré informace, které jste poskytli, jsou zde znovu shrnuty. S žádostí o výměnu se, prosím, obraťte emailem na náš zákaznický servis. Žádost o výměnu před vytištěním a před odesláním Vaší zásilky nečinní žádný problém. Bohužel, poté mohou být žádosti o výměnu uskutečněny pouze za manipulační poplatek 400 Kč.

Mohu dodatečně změnit svou objednávku (např. dodací adresu)?

Ano, stačí nám poslat e-mail s číslem objednávky a změnou (např. nová dodací adresa).

Mohu zrušit objednávku?

Pokud ještě nebyl Váš pojmenuj-hvězdu balíček vytištěn, můžete zrušit svou objednávku e-mailem. (Objednávku však obdržíte, pokud Váš pojmenuj-hvězdu balíček půjde do tisku.)

Dodávka není kompletní. Můžete zaslat chybějící položky?

Samozřejmě! Omlouváme se, pokud občas zapomeneme na nějakou položku a tvrdě pracujeme na tom, aby se to již neopakovalo. Stačí, když nám zašlete e-mail s číslem objednávky a chybějící položky, a my je okamžitě odešleme.

Jak mohu najít svou hvězdu?

Každý pojmenuj-hvězdu balíček obsahuje instrukce, jak si můžete prohlížet oblohu. Nejprve najděte Vaše souhvězdí. Poté použijte Vaši hvězdnou mapu, která je součástí balení, pro nalezení hvězdy v souhvězdí. Může nastat případ, že Vaše souhvězdí není v současné době viditelné. Téměř všechna souhvězdí jsou viditelná pouze v určitých ročních obdobích. V tomto případě musíte počkat, až nastane ten spravný čas v roce.

Je jméno hvězdy vědecky uznáváno?

Vědci pojmenovávají hvězdy podle astronomických hvězdných katalogů. Příkladem může být katalog Hipparcos, pojmenovaný podle astronomické družice Hipparcos, a Henry-Draper (HD) katalog. Hvězdy v obou katalozích jsou pojmenovávány pouze čísly, nicméně, jméno Vaší hvězdy má čistě symbolický význam a není uznáváno MAU, Mezinárodní Astronomickou Unií. Protože na světe existuje mnoho poskytovatelů pojmenovávání hvězd, bohužel není možné zaručit, že hvězda, bez ohledu na to, jak je malá, má na světě jen jedno pojmenování. Konkurenci, která tvrdí pravý opak a mluví o oficiálním pojmenování hvězdy, nevěřte.

Mohu si koupit hvězdu na účet, nebo zaplatit za ni později?

Ne, nabízíme nákup na účet a zasíláme všechny pojmenuj-hvězdu balíčky až po obdržení platby.

Máte český bankovní účet, abych mohl provést bankovní převod v českých korunách?

Ne, bohužel nemůžeme snadno otevřít český bankovní účet, protože jsme německá firma. Můžete převést peníze v českých korunách na bankovní účet naší německé firmy, nicméně, bude vyžadován mezinárodní bankovní převod. Alternativně můžete použít jeden z mnoha dalších způsobů plateb.